Mommyyy_1 Nilinannesiii ben tuvalete bile zor giderdim o günlerde yapışık geziyoduk 2aylık olduk biraz biraz bırakmaya başladı beni
Perissmom Nilinannesiii çok normal zaten iki saate bir beslenmeli, daha çok küçük emsin sık sık. Çişli bezi 6-8 tane varsa doyuyordur.
Baloglum123 Nilinannesiii Emzir canım bebegim yeni dünyaya alışmaya calısıyor senin kokuna sana ihtiyacı var sütüm yetmiyor mu diye düsunüp strese sokma kendini gercekten sütünü etkiler zor bir süreç ama sabırlı ol hemen mamaya başlama 3 ana ögün 3 ara ögün tüket bol su ve yesillik tüket
Emir123ali Nilinannesiii valla benimki yarımsatde bir emerdiki nekadar çok emerse okadar çabuk toparlanır sarılık olmaz aslında sevinmen lazım sütünde çoğalır emdikçe canım
Perissmom Nilinannesiii normal, demek bebek güzel emiyor doyuyor da. Bırakın emsin istediği kadar istediği zaman, kaç dk emdi falan takılmayın😍 şu an anne kokusuna, sıcaklığa, memeye yani size ihtiyacı var.
Baloglum123 Nilinannesiii Benim oglumda saatlerce memede kalırdı ama 1 aylık kntrle gittigimizde doktor güzel kilo alımı felan demesine ragmen kaynanam aç bu cocuk diye diye beni strese soktu hep üzüldüm öyle deme anne cocugum daha kücük beni istiyo ondan bu kadar emiyor dememe ragmen sütün yetse iki ceker bırakır dedi sütüm azaldi yani elinden geldikce kimseyi duyma bebegine odaklan ve mutlu ol
CanK Nilinannesiii instagramda minik.mucizem adında emzirme danışmanı var. Onun Yazılarını okuyun derim.. çok güzel açıklıyor bu sorularınızı
ozlemikka Nilinannesiii ben ilk zamanlarda 15-20 beze kadar aldigimi biliyorum. bende endişelendim ama gayet normalmis ilk zamanlarda.
Perissmom Nilinannesiii daha çok küçük çabuk yoruluyor, sizin de şu an kontrolsüz süt üretimi var yeni doğum yapmışsınız. Mastit olmayın dikkat edin, emzirdikten sonra sağın biraz boşalsın meme. Büyüdükçe çok güzel boşaltacak memeyi daha 10 günlük biraz zaman verin emmeyi öğrensin çenesi kuvvetlensin çocuğun😅
Ebru52 Nilinannesiii bebekler ilk 3ay memede yaşarlar sadece beslenmek için emmezler korkarlar memeye sarılırlar gazı olur memeye sarılır üşür sevgi ister vs vs birçok örnek verebiliriz 40i çıkana kadar 3tane 1lira büyüklüğünde kaka 40,dan sonrada günde 1paket margarin ağırlığında çiş yapıyorsa doyuyor demektir emzik ve biberon sokmayın araniza emzirmek dünyanın en güzel seyii 💕
Baloglum123 Nilinannesiii Kendine yeteri kadarını emiyordur ondan sonra emzik emer gibi boş emiyo yengemden biliyorum masallah yegenim 10 15 dakika emer birakir sonra yengemin sütü yine akar masallah 2 aylık yegenim kilosu 5300
Ebru52 Nilinannesiii kendi açınızdan düşünün hiç tanimadiginiz bilmediğiniz bı ortama gidiyorsunuz herkes yabancı tanıdığınız tek bir kişi var siz olsanız. Ona sarilmqzmisiniz aynı şey tam olarak ilk 3ay bebek anneyle ve memeyle yaşar sonra zaten etrafı keşfetmeye başlar sağlıcakla kalın 🥰
ant331 Nilinannesiii çok normal sütün yeter yetmiyor olsa kaka yapmaz memede durmaz ağlar sinirlenir. Senin kokunu duymakta istiyor. Emzir at yatagina diyenlere bakma bol bol kucakla. Güvene ihtyaci var. Dünya çok karışık şimdi ona ve bir tek seni biliyor.
Kadervural Nilinannesiii 2 satte bir emzirin doyuyordur doymazsa kaka cis yapmaz sizle temas kurmak icin araniyor
ant331 Nilinannesiii ben sabahalari kucağıma alır hafif dik bir şekilde uyurdum ama iyice sarılır birde düşme olsa bile yatak üstü olacak şekilde olsun diye sağlama almaya çalışırdım. Ama uyuduğumuz çok uzun saat değil bir saat falan. Hoş kaç defa memede uyuya kaldım hatırlamıyorum bile 😃