Umay81 Merhaba hanımlar üçüncü ay kontrolümüzde doktor Kızımın vajinasında biraz kapanma olduğunu söyledi Çoçuk cerrahisine yönlendirdi Pazartesi günü sıra aldık ama merak ediyorum daha önce başına gelen olduğumu ne yaptınız
Woody Umay81 bizim doktorumuz hiç cerrahiye yönlendirmeden kendi ufak bir müdahale ile açtı. Sabah akşam vazelin sürün dedi. Bir dw hormonlu krem veriyorlarmış. Onlara hiç gerek yok ufacık çocukta dedi bilginiz olsun
Mucizeem Umay81 benim kızımda da vardı ama doktorumuz bir krem vermişti düzenli olarak masaj yaparak sürdüm krem sayesinde açıldı
idil1990 Umay81 krem kullandik acildi. Cerrahi mudahaleye gerek duymadim kapanma ihtimali hep varmis. Her kapndiginda acicaklarmi o yizden krem suruyorum zamanla aciliyor
endlesslove Mucizeem Benim kizim 1 yaşındayken farklılık yani bulunduğum şehirdeki doktor hep bakıyordu birsey dememişti simdi izine geldiğimde doktor bakti ve yapışık sadece tuvaletini yaptığı yer açık dedi krem verdi açılır mı acaba
Mucizeem endlesslove kremi düzenli olarak kullanın bastırmadan masaj yaparak yedirin ben öyle geçirdim kiziminkini.
FatmanurT Kapalı derken nasıl tam olarak bariz belli olan birşey mi bu kapalılık yoksa yalnızca doktorlar mı anlayabiliyor
Balteknem Mucizeem birsey sorabilirim nasil neyle temizliyorsunuz vajinayi benim sanki azicik yapisiklik var gibi elimle actiriyorum doktor gazli bezle sil dedi acaba suyla mi dedi onu unuttum
endlesslove Mucizeem Doktor ilk basta hafif açtı orasi biraz kanadı bende de olursa diye cok korkuyorum acikcasi
Mucizeem Balteknem e bebekte pamuklar var ben onu ılık su ile ıslatıp sildim Hep gazlı bez falan demedi bizim doktorumuz
Ysnrrgnc Umay81 bizim kapanma vardı elle açtırmıştı sonra full kapanma oldu duvar gibi zar vardı hiç delik yoktu, ameliyathanede 1 dk süren bir işlemle açtılar ağlamadı, östrojenli krem kullanıyoruz 15 gün o kadar