Piremsesannesii Kızım 19 Eylül de 1 yaşına basacak ama hala tek bir diş yok. Bırak dişi diş belirtisi bile yok. Doktora gitmeli miyiz ? Yakın zamanda çıkar mı acaba endişe duyuyorum artık.
Ebrutoprk Piremsesannesii benim kızım da çok geç çıkartıyor 16 aylık oldu 3 tane dişi oldu doktorumuza sormuştum ben 18 aya kadar normal olduğunu söyledi .
Baloglum123 Piremsesannesii Ay bacım bırak geç cıksın 4.5 aylık ön dişler patladı uyanıkken cok huysuz gundüz toplam 3 saat uyuyor gece uykusu bitti zombi oldum iyice.
As1ioz Baloglum123 korkutma kızı her bebek aynı degil benm kızımda hiç sıkıntı olmadı iştahı acıldı yemeyen bebek yemeye başladı yasasın diş donemi diyorum 😂
Piremsesannesii As1ioz zaten huzursuz geceleri ek olarak daha ne kadar huzursuz olabilir pek bilemiyorum 😂
Pinar272727 Piremsesannesii benimde oğlum 10 eylülde 1 yaşına girecek. Onunda henüz yok hiç dişi. D vitamini veriyorum ben belki faydası olur diye
Fatma_FLZ Piremsesannesii doktorumuz bize dış için 18aya kadar çıkmazsa sıkıntı 36 aya kadar da tamamlamazsa sıkıntı demişti Bilginiz olsun