Gamzelimm01 bende kirisiklik değilde sarkma oluşmaya başladı bide uykusuz kalınca goz altlarim hemen çöküyor daha çok kötü görünüyor bugün gratisten nivea cellular sarkma karşıtı serum aldım şu an en ucuz halinde bide trendyoldan dermaroller alicam ikisini bir kullanicam olumlu yorumları var annemde serumunu değil kremini kullanıyor kirisikligini geçirmedi ama toparladı annemin yaşı ileri tabi ve cok derin kirisikligi var bizim yasimiza daha iyi etki eder diye düşünüyorum