12 günlük kızım var sütüm geliyor fakat hiç bir şekilde benim gögsümü tutmuyor silikonn ucla emzirince tutuyor ve sağıp biberonla veriyorum kendi göğsümden de vermeye çalışıyorum böyle bi üçgenin arasında kaldım yetemiyomuyum diye ağlayıp duruyorum lütfen biberonla verme hiç tutmaz kaşık şiringa demeyin hepsini denedim 😔😔