Arin31 https://hizliresim.com/337ZzC Arkadaşlar test yaptım ikinci çizgi beyazdı acaba gebelik mi oluşuyor
Kyra_11 Arin31 yok canım test negatif bozuk değil bende oğlumdan önce yapmıştım kurutma çizgisi diye geçiyormuş yani yok
Arin31 Selin39 adetime 3 gün var birkaç gündür baş dönmem oluyordu test yapayım dedim bakalım bekliyim olmadı kan testi yapacağım
Arin31 Kyra_11 anladım daha önceki testlerimde böyle çizgi bile olmamıştı sorma gereksinimi duydum teşekkür ederim 😊