Dn123 ben saç kremisiz asla yapamazdım ama kimyasallara alerjim var şanpuanı saç kremini artık kesmem gerekiyordu, rahik i mahtum adlı bir site bar kesinlikle doğal ve organik ürünleri, sağlık bak. Onaylı da güvenle kullanabilirsin, ben artık onların sabunlarıyla yıkıyorum, kreme ihtiyaç bile duymuyorum, 3 yıkamadan sonra o keçe gibi his gitti çünlü kimyasallar arınıyor saçtan, şimdi yumuşacıklar, valla koltuk altı kremine kadar hepsinden memnunum tavsiye ederim