fdm241 Kızlar iyi akşamlar 40 ım çıktıktan sonra bir kere adet oldum şuan adetimin üstünden bir buçuk ay geçti hala olmadım dün test yaptım negatif çıktı bundan sonra pozitif çakma ihtimali var mı acaba?
adasaripapatya fdm241 Emziriyorsanız düzensizlik olabilir bu normaldir. Doğum yapalı 8 ay olacak benimde hâlâ düzensiz olduğu zamanlar oluyor
Btlbrssk fdm241 aynı şeyi bende yaşıyorum kızım 2 ay 25 günlük 40ım çıktıktan 2 3 gün sonra adet oldum 8 9 gün sürdü leke leke ve hala olmadım neredeyse bir buçuk ay olacak test yaptım bende negatif ama korkmuyor değilim