Meryemikra42 cok gecmis olsun gozun aydin diyelim once. Bende ameliyathane hemsiresiyim vede sezeryanliyim:) eline gelen sertlik dikisin ucu gayet normal yaran iyilesmeye basladi ve acimasida normal hic sorun etme akinti yoksa hic onemli degil kuru tutman yaranin iyilesme surecini hizlandiracaktir. Dokunabildigin kadar hafif hafif masaj yapmaya calis rahatlatir ve daha icerde yapısiklik olmasini engeller. Sağlicakla..