Naz0106 Daha bir hafta önce regl olmuştum. Bugün yine oldum. Bir hafta oluyorum bir hafta olmuyorum. Doğum yapalı 3 ay oldu bu sürekli böyle mi ilerleyecek benim gibi olan var mı ?havada çok sıcak pet beni hahfediyor
Mrs_Mert Naz0106 Doğum sonrası düzensizlik normal diye biliyorum ama yine de doktorunuza danışın içiniz rahat eder
burcukocall Bende aynıydım doktora gittiğimde doğum sonrası normal demişti 9 ay oldu doğum yapalı daha yeni düzeldi şimdide bir ay geçti dahalen regli olamadım sadece lekelenme olarak geçiyor günüm