annesininaslani Kızlar 1 yaşındaki oğluma bugün bu şurubu aldık gaz problemi var günde ne kadar vermeliyim siz ne kadar veriyorsunuz bir de hemen etki eder mi kabızlık içinde iyi gelir mi acaba
shmsevval Günde 6 kez veriyordum ben o şuruptan sonra bebeğim aşırı rahatladı. Çay kaşığıyla veriyordum artık ağlamadan gaz çıkarıyordu bağırsak florasına çok iyi gelmişti . Dışkısıda normale dönmüştü
TutuKelesh annesininaslani sen istersen 3 ml ver, canım. Ama düzenli ve saatinde ver ki etkili olsun. Kapağında toz ver onu çevir dökülsün içine. Uykuya da iyi geliyor o şurup. Bitkisel
Fdlygrtc TutuKelesh bende kullanıyorum da toz falan dökmedim içine bitmek üzere zaten yenisini alacam nasıl dökeyim tozu
annesininaslani TutuKelesh dün akşam başladık ilk defa ama uykuya pek etki etmedi gibi 😂 ilk kez verdiğim içindir belki
TutuKelesh Fdlygrtc kapak kısmında toz var. Kağıdını atmadıysanız talimatı var oçinde. Kapağı açtığınızın ters yönünde çevirin toz dökülecek. Onu çalkalayın karışsın iyice öyle verin. Toz dökülmezse bir faydası olmaz ki ilacın
TutuKelesh annesininaslani tabi, canım. Hemen etkisini beklemek doğru değil. Oluemu öyle şey. Sabredin