Hanımlar merhaba bebegım 15 günlük gündüzleri iyi fakat saat 5 ten sonra bi huzursuzluk emerken memeyi atıyor sonra yakalamaya calsyo cırpınıyo sürekli ve aglıyo acaba diyorum bir yeri mi acıyor tutarken flanmı acıttık ama öyle olsa gün boyuda aynı olur ve sürekli emmek istiyor emerken dalıyor sonra birden cırpınıyo gözünden uyku akıyo ama malesef uyumuyo varmı yaşayanınız 😏😔