Merhabalar anneler, kızım 1 yaşında çok şükür. Ama uyku problemimiz hala devam edıyor. Altta 2 dişi çıktı 9 aylıkken, yaşını geçti hala başka dişi çıkmadı yani diş sıkıntımız da var. Ve hala emerek ya da ayakta sallayarak uyuyor. Maalesef en kötü uyutma şekillerine alıştı. Şimdi sorum su ki napabilirim, bu saatten sonra kendi kendine uyumasını öğretebilir miyim ya da nasıl yapmalıyım? İnternetten felan baya araştırdım ama sizden de fikir istiyorum🧚🏻♂️