Hanimlar 2 gün önce agdaya gitmiştim özel bölge için oda jiletten döndüğüm için baya zorlu geçti uğraştı falan daha önce de hep gittim de böyle olmadı terledim ağda yağı ugrasmasindan kaynaklı sanırım baktariyel bı enfeksiyon oldum agdadan geldiğim ertesi gün kokulu akıntım olmaya başladı daha önce bir kez de balayında gelince olmuştu denize girdiğim için doktora gittim fitil vermişti 3 tane onu kullanınca geçmişti yaşadığım ilçede korona vakası çok fazla ve hastaneye gitmeye urkuyorum açıkçası eşimde git dedi eczaneye söylesem vermez mi acaba ağrım sızım yok sadece akıntı var ve kokulu oluyor kokusu aşırı kötü bı akıntı değil var ama koku da yaşayan oldu mu daha önce fikirlerine ihtiyacım var😒