Tbaltn 7ay 12 gunluguz tam olarak durum bu. Şu an bir dışı çıktı biri de çıkmak üzere ondan mıdır acaba diyorum ama yok, onlardan önce de böyleydi.. tarhana sevdi, yoğurt iki üç kaşık, lor peyniri yumurtaya katarak belki iki kaşık.. meyve asla sevmedi.. yani canımı sikmiyim emiyo nasılsa diyorum ama bı yandan da endişeleniyorum.. her türlü yedirmeyi
de denedim.. kaşıkla, elimle, blw şeklinde.. blw şeklinde mücver sundum onu sevdi, pankek sevdi,omlet eh işte.. ama tam olarak yiyor diyemem.. bu arada ben en başta blw yapicaktim ama doktorumuz önümüzü kesti ve ben kaşık ile başladım… Baktım çocuk kaşık ile almiyo asla, sonra yöntem değiştirdim bı tık daha iyi oldu. Ama şu an i ih,hicbi türlü kabul etmiyo.. üstüne gitmeme kararı aldım..