Aynı sorun bendede vardi canım sağlık ocağındaki ebeler bana 1saat kadar emzir demişti bende öyle yaptım sonra çocuğum sancılı bı şekilde ağlamaya başladı doktora gittim bende doktor bana sordu ne kadar emziriyosun diye bende 1saat kadar emziriyorum dedim oda çocuğunda gaz birikmiş dedi süt bitmis meme de ama emmeme devam ettiği için bende bırakmamıştım oda hava yutmuş sen sen o yarım saatten fazla emzirme bı memeyi