Sumeyyelan Deletedmom379 aynen o ağlamaları gerçekten çok zordu ama yavaş yavaş atlatırylruz o az da olsa hisseder daha her krem sürüşünüzde geçecek ama iyikide yaptırmışız
Deletedmom379 Sumeyyelan bende aynı fikirdeyim iyiki olmuş ilerde daha zor olurdu kesin çok şükür zor kısmı atlattık 😔
Drayca55 Deletedmom379 merhaba devamlı fiyil yapmayın ben hem hekimim hemde oğlumu bebekken sünnet ettrdim. Sünnetten 24 saat sonra çişte çok ağlamazsa vermeyin. Kremi biz teramisin kullandık 4 gün 4 günde bardaklı gezdi sıkıntı olmadı sonrasında geçmiş olsun
Deletedmom379 Drayca55 aslında bugün iyiydi ama belirli aralıklarla kısa kısa şiddetli ağladı bugün hiç fitil yapmadım çay kaşığı calpol verdim ama dün yaptım çünkü canı gidiyoedu artık çocuğun ağlamaktan mosmor.olmusyu. Bugün daha iyi çok şükür 🙏