Busesrmz Merhaba kızlar benim 1.5 aylık oğlum var aşure süt yapar diyolar ama içinde fasulye nohutta oluyo gaz yapmaz mı aşureye de bayılırım yani nasıl olcak bilmiyorum ben yapmıyorum bu arada annem veya arkadaşlarım felan yapıyo yerim yani
mavisimmm20 Busesrmz ay bende bugün yedim ama unuttum gaz yapabileceğini çok canım cekmisti sende biraz ye canın çektiyse ama gaz yapıyor bilgin olsun 😘
tospikannesii Busesrmz ben yedim akşam 😏 hiç düşünmedim bile, süt yapar dediler, gaz yapacağı aklıma gelmedi
mavisimmm20 Busesrmz daha bugün yedim zaten gazlı bir bebrgim olduğu için farketmiyorim aşure gaz yaptı mı diye günde 5 kere 8er damla metsil bir kerede BioGaia gaz damlası üstüne rezene kimyon anason çayı içiyorum yinede gazlı bebeğim ama illaki yapmıştır sende gaz damlası verirsin
Papatya0205 Busesrmz bir gece önceden ıslatılmış nohut ve fasulye gaz yapmaz diye biliyorum birde ısladığınız suyla haşlamadığınız sürece gaz yapmıyor yani bende öyle
Gizay1310 Canım yedikten sonra kimyon rezene iç emzirdikten sonra bebisinede 2 çay kaşığı kimyon ver hiçbir sıkıntısı olmaz ben hep öyle yapıyordum
Deletedmom513 Deletedmom16 napiyim ya şuan emzirmiyorum ama emzirmidiğim zamanlardan biliyorum yok o gaz yapar bu gaz yapar ne yiyip içicem diye düşünüyordum 😂 ondan sonra zaten gaz yapıyor herşey süt olsun diye salmıştım çünkü yesemde ağlıyordu yemesemde ne anladım ben o işten 😂😂😂
Deletedmom16 Deletedmom513 aynen ya bende öyle en iyisimi bari şunu yedimde ondan ağlıyor deyip teselli verıyorm🤣🤣
Deletedmom0099 kızlar kesin bilgiyle geldim 😂 nohutu ve fasulyeyi gece suya koyarken icine karbonat dökerseniz gaz yapmazmış tabi tabak tabak yemekten bahsetmiyorum ama aşurede zaten az olduğu icin kesin çözüm 😂