Merhaba arkadaşlar.
Oğlumda bi süredir kabızlık problemi ile uğraşıyoruz maalesef meyve ve sebze yemiyor.
Popoda çatlak ve kanlı pişik oluşuyor kaka yapmaktan korkuyor kakasını tutuyor ve kısır döngüye giriyoruz.
Duphalac,debridat ve tüm kremleri kullandık maalesef çare olmuyor.
Uyguladığınız bir yöntem ya da etkili şurup önerisi olan var mı?