Hsrtm Belinay19 1 yıl üç aylık halen öğürüp kusuyor gitmediğim doktor kalmadı hiç birsey çıkmadı alışkanlık mı kı yaptı bilmiyorum ama artık bıktım hergün kusmasında
Belinay19 Desbildemates yani üstüne dussemde dumsesemde aynı, bıraksam bütün gün aç kalicak, yedirsem çıkarıyor anlamadım emmek istemiyor zaten zayıf bı bebek 🥺
Hsrtm Belinay19 hiç birsey çıkmadı hep oyaladılar kimi reflü dedi geçer dedi alışkanlık yapmış ola bilir dedi bakalım geçmesini sabırsızlıkla bekliyorum
Tuana4747 Belinay19 7 aylık kızımda öyle doktor yediği fazla geliyordur kustugu gün kaka yapmıyordur mesela fazlasını çıkarttığı için dedi gerçekten de öyle ya kaka yapıyor yada kusuyor
Belinay19 Tuana4747 bizim kaka yapsada yapmasada daha yemeden ogurmeye başlıyor yada ilaç versem ondanda aynı şeyi yapıyor