CanMom Merhaba oğlumda cok memnun kalarak kullandiğım reflü yatağını satiyorum. Titresim özeliği ve müzik calma ozelligi var. Pis pis sesi supurge sesi su sesi vs caliyor bebek daha rahat uyuyor. Ebebekte suan ki fiyati 170₺ Bende 150₺ almistim. Sifirdan farksiz en ufacik bir hatasi yok. ihtiyaci olan birine 80₺ ye verecegim. (https://www.e-bebek.com/e-e-anti-kolik-bebek-reflu-yatagi-p-tum-7601/)
Minnosum01 CanMom merhaba kac aya kadar kullanılıyor. Biz 3 aya girecegiz. Reflü yatagı almam gerektiğini söyledi doktorum. Sürekli bogulur gibi oluyor oglum uykusundan uyanıyor
Yenianne98 CanMom 8 aylık oğlum var reflüsü devam ediyor da bana uygun mu uygunsa ben alırım bebeğime
CanMom @Nebo Nebociim bebek yatağı sadece ekstra özelikleri var. Titresim oldugu icin uyukuya dalmasi cok kolay oluyor.
CanMom Minnosum01 Minnosum01 merhaba yatagin boyu 63cm enide 40cm benim oglum suanda 5 aylik rahat sigiyor 😊
CanMom Yenianne98 verdigim linkte özellikler yaziyor. Benimde bebegiminde reflü vardi ve cok gaz sancisi cekiyordu. Titresimi onu cok rahatlatiyordu. Yinede tercih sizin tabi 😊