Ogullarinaasikanne Anneler oğlum yarın 5 aylık oluyor kasık maması almıştım hipp pirinçli olandan. hazırlanışı formül mama ile. benim oğlum anne sütü alıyor sıcak suda hazırlayıp yedirsem olmaz mı ? bana yardımcı olur musunuz ? yada mama alıp onunla mı hazırlayım?
Poncik38 Ogullarinaasikanne benmki de mama almıyor. Ama bende kaşık maması aldm onun icin mama aldm onla yaptm