Kızlar 21 günlük bebeğim var. Sütüm gelmediği az geldiği için biberonla besledim mama takviyesi yaptım. Bugün hiç mama biberon vermedim emzirdim sürekli. Emmedi ağladı zorladım. Yani görünürde emiyordu ama ya doymuyorsa? Ya sütüm az geliyorsa😔 Doyduğunu aç olmadığını nasıl anlarım?