Sultn34
Kizlar su son bi haftadir fazla emmiyo memede kafasni cekiyo hemen 2 ay 9 gunluguz eskiden cok kusardi aimdi kusmuyoda paso uyuyo gecen ay doktora goturdgmde 1 kg onde gdyo demisti bugun gotrdum tarttirmyi unuttum baska sebepten gtmistim ultrason icin hernyse iki uc gubdurde eskiye nazaran az kaka yapyo her beznde kaka dolardi smdi az az oluyo ve nirmalde gece hep uyanirdi amdi 2 gbi uyuyo sabah 6 gbi bn kendim kaldirp emzryorum emiyo ama sanki fazla emmiyo basna gelen var mi bni bi rahatlatin neler yapablirm ya asiri taktim bu duruma
Aslihannazli
Aynen benim bebeğimde 2 aylık az kaka yapıyor ve memede az duruyor alınca memeye huzursuz oluyor ilk zamanlar her bezi dolu alırdım bende anlamadım neden diye bu ayın özelliği heralde 🤦♀️❤
Sultn34
[bilinmeyen] bnde acaba ac dye kndni uykuya mi veryo dye dsunyorm artk🙄🙄
Alazokan
Aç olsa uyumaz bence sen kendini rahat tut sen olumsuz düşünürsen bebekte etkilenir
Sultn34
Alazokan oyle mi dersiniz
Sultn34
[bilinmeyen] yarn bi saglik ocgna gdip tarttirim