4 ay 6 günlüğüz bizimde öyle gece normalde ¾ saat uyanmazdı şimdi saat başı uyanıyor sürekli kıpır kıpır bür halleri var gündüz çok mıkırdıyor ağlamaklı huysuz ve üstüne meme reddi eklendi başlı başına zor bir süreç zaten 2 hafta önce yaşamıştık meme reddini atlattık derken üstelik biberon bile almıyor sürekli kaşıkla yada şiringa ile beslemeye çalışıyorum 😪🤦♀️