Sum87 iki uyku yaptiracaksam 10.30 da bir buçuk saat uyutuyorum.3 de tekrar uyutuyorum 1.5. saat eğer tek uyku yaparsam öğlen 1,30 da uyutuyorum 3.saat uyusun diye uğraşıyorum. Akşam 9,30 10 gibi sabah 7 de. Tabi bazı günler daha geç yatıyor bazen 6 da kalkıyor felan filan.. iki uyku yaptıracaksanız. Uyandıktan 3 saat sonra 1. Uykuya . Bu uykudan uyandıktan 3.5 saat SONRA 2. Uykuya ve bundan uyanınca 4 saat sonra gece uykusuna. Tabi bizim gece uykumuz asla o.kadar.uzun olmuyor 11,12 saat diyorlar.bizimki.9,10 saat en fazla . Birde desteksiz uyumasına rağmen sürekli kalkar gece