Berramom Iyi akşamlar kızlar 2 aylık bebeğinin bezini açınca yeşil akinti fark ettim. Enfeksiyon olabilir mi ? Akinti olması normal mi başına gelen var mi
CeydAliEce0811 Canım sana cevap yazdım ama görmedin herhalde büyük ihtimalle idrar yolu Efeksyonudur bence bir an önce götür tam idrar tetkiki istesinler ona göre antibiyotik başlayabilir