frtylmz çok normal, benim de başta fazlaca kanamam olmuştu, doğumdan birkaç gün sonra azalmıştı, daha sonraki günlerde de sadece akıntı şeklinde gelmişti, herhalde bitiyor artık demiştim bir anda tekrar artmıştı. Sanırım temizlenene kadar bir artıp bir azalarak devam ediyor. Emzirme sırasında da rahim kendini kasıyormuş, o ara da pıhtı gelebilir ve kanama artabilirmiş bilginiz olsun. En son kahverengi ve sarı akıntıya dönüşerek tamamen bitecek.