incii yanı evet oda bir ihtimal elbette ama kimi çocuk erken gelişiyor kimi çocuk geç geliyor. Benim oğlumun anne karnında da gelişimi hep öndeydi doğdu hala aynı hep ayına 1 ay fark atıyor. Ama kilo kaybı olmaması için tabiki ek gıdaya başlamak daha doğru. Sen onun annesisin bebeğin için en doğrusunu sen bilirsin. Benim kaynanam 40 içinde tarhana çorbası vermiş eşime hani doğru bisey demiyorum tabi ama maşallah 95 kilo 190 cm boyunda kapı gibi adam allaha şükür hiç hasta da görmedim. Çoğu şey kişiden kişiye değişiyor.