iklima_1234 ben de paket sütle yaptığım günlerde oldu şimdi her hafta çiftlikten sütümüz geliyor 1 haftalık yoğurudmuzu yapıyorum çiflik sütünü kaynatman lazım, markette satılanlar ise serçe e parmağın 7 saniyeye kadar dayanıyorsa yeterli ısıya gelmiş demektir. Daha sonra yoğurtla mayalayıp koyduğun kabı hiç hareket ettirmeyeceğin bir yere koy iyice ört üstünü fırında yapnlarda var ben örtmeyi tercih ediyorum 5 saat öyle kaldıktan sonra dolaba kaldırıyorum kaymaklı mis gibi yoğurt ertesi gün hazır☺️