Ayyss Memeden 24 saat süt çıkar mı? Neredeyse 24 saat emen bi bebeğim var ve akış azalınca çokkkk huysuzlanıyor, ne yapabilirim????
kahvekokusuu Ayyss bende ayni durumdayim ama benimkinin gece uykusu var cok şükür gece uyamadan önce mama veriyorum yani günde 1 kere ve sütüm de o emdikce geliyor cok şükür bende yediklerimle destekliyorum tabii
Perihann Ayyss canim benim bebegeim 2 aykik yeni oldu ve ayni sorun bendede vardi 2 aydir yasamiyordum resmen tuvalete bile gidmeiyirdum. Bugün philips avent in 0.6 ay emzigibi aldim ebebekten 40 lira fiyati ve hemen aldi emzigi cok şükür. Ben surekli ac zannediyordum sütum yetmiyor diye mama bile veriyordum😔 meger tek derdi emzikmis oglumun. Kesinlikle emzik verin yoksa rahat edemezsiniz bebiste rahat edemez. Insallah emzik ise yarar
Ayyss kahvekokusuu şimdi uyandı, cuk cuk iki memeyi de boşalttı, boş memeyi emmek şstemediğinden tabi almıyo huysuzlandı, 30 cc mama vereyim diyorum, annrm bi yandan eşim bi yandan, çocuk aglamaz mı aglar neden mama vs vs vs
Synmannesi Ayyss pekmeze daldır ya da tatlı şuruba batır ver sabret ve hep düşürse Bile sok agzına olmadı yapacak birsey yok ama sürekli sabret ver dır pes etme bir anda tutar
kahvekokusuu Ayyss eger en son 2 saat once emdiyse 90cc veriyorum 1 saat falan olduysa 60cc veriyorum hem daha uzun uyuyor mama anne sütüne gore daha tok tuttugu icin
Erenmm Ayyss ilk zamanlar bende t çişli bezi var diyordum beze dolu dolumu yapıyor yoksa bir defa iki defamı çiş yapıyor yanı bez çokmu doluyor
Synmannesi Ayyss pekmez denemedim ama surup vardı gaz için metsil hep ona her seferinde daldırdım verdim öyle böyle e Ay oldu tuttu ilk başta 10 gün zorlandım asla pes etmedim suan tutuyor arada yine düşürüyor ama tutuyor buna şükür pekmez denemedim ama çok söyleyen var
Emelsahin Ayyss şerbet mi ? Çocuklara tuz şeker ne kadar zararlı bi araştırın önce isterseniz? Şu an bebeğiniz çok küçük emmezi gayet normal. Ama şekere bandırıp çocuğunuza eziyet etmeyin onun daha bağırsakları tam çalışmıyor ki sindiremez onları ve emziğe alışınca sonra da bırakmak isteyeceksiniz
Ayyss Synmannesi yarın denicem yaa emzik işini halletmem lazım :( emiyo emziği ama bi şey gelmeyince hemen itiveriyo diliyle, akıllı bebe
Perihann Bu arada evde emzik vardi onlari almadigi icin ben emzik istemiyor sanıyordum. Görümcem onerdi onun sayesinde rahat ettim cok şükür insallah sizde faydasini görür sünüz
Ayyss kahvekokusuu benim de etrafımdakiler karışmasa bi miktar vericem de onlar senin sütün var, mamaya ne gerek dedikçe sanki hata yapacakmışım gibi düşündürüyorlarrrrr!! halbuki şar şar sütüm yokki, ztn memeye yapışık sıpa
Erenmm Ayyss ondan pek anlamıyorum yalan söylemeyim benim oğlum ilk aylar kilo almamış burdan araştırdım herkes emzik demiş emme refleksi demişler çişli bez dediler bende normal diye düşündüm sabahtan akşama kadar föğsümdeydi hiç bırakmıyodu bırakınca ağlıyordu doktora götürdüm kilosu az çıktı bir ayda 150 gram almış ondan doktorumuz mama dedi hemen mamaya başladım şimdi iyi şükür o yüzden bebeğini sürekli tart doktor bize en az 750 gram en fazla 1 kilo alması gerek dedi
Perihann Ayyss valla philips avent ama ultrami.bakmadim hic gorumcem aldi oda ogluna ondan kullanmis kağıdı da attim keske baksaydim. Benimki aldi bugun ama umarim hep alır rahatlik ya 2 aydir neler cektim gogsumden ayrilmiyordu hic
kahvekokusuu Ayyss hayir sen millete bakma seninde dinlenmeye ihtiyacin var dinlen ki sütün daha cok olsun bebisine daha iyi bak günde bir kez mama verdin diye hic biseyden mahrum kalmaz su milletin mamayi bu kadar kötü gormesini anlamiyorum zaten