dogaveannesi Busranisa yani bebekler gaz çıkardıklarında ondan ürküp ağlayabiliyorlar ama muhtemelen gaz sancısından ağlıyordur
NerimanSeymen Busranisa poposunda çatlak olmuş olabilir benimde bebeğim aynı şekilde ağlıyordu doktor muayenesinde çatlak olduğunu söyledi çok şiddetli gaz çıkardıkları için çatlaya biliyormuş
NerimanSeymen Busranisa yok her bebekte olan bişeymiş telaşlanacağınız bişey yok ☺️ Krem sürüyoruz biz şuan geçiyor merak etmeyin
Synmannesi Benim Kızım da öyleydi ileri derece de idrar yolu enfeksiyonu çıktı zimaks kullandık bir hafta geçti tekrar olucak diye aklım çıkıyor :( hemen idrar ver baktır
Synmannesi Busranisa giderken idrar götür 45 dk geçmesin idrar süresi saati hastane de sürünme idrar yapsın diye idrar getirdik de hemen ver laboratuvara 30 dk çıkıyor sonuç