Erenkbra ama zaten 6 aydan sonra aylık 600 gr yeterli oluyor ki. Zaten kilolu olması sağlıklı anlamına da gelmiyor belki genetik belki kendi yapısı böyledir. Cidden genel olarak en kilo yapan aptamil diye biliyorum çünkü sma bebelac falan da denedim hiç kilo yapmadı. Zaten ek gıdada acaba yemek alışkanlığı mi zayıf. Mesela yumurta sarısı kıyma vs veriyor musun yiyor mu