Zehramm dua okuyarak bebek yıkanıyor sonra bebeği yıkadığın sudan bir maşrafa ayırıyosun ( temiz sudan ) sonra kendin bonya yapıp gusül abdesi alıyorsun ayırdığın suyuda en son çıkarken o suyu üstüne döküp çıkıyosun en azından annem bana öyle yaptırdı