Deryanin_annesii Yardim edersmisiniz hic basina gelen oldumu? Ne yapa bilirim ? Doktor bebegi emzirmeye davam et dedi devan Ediyorim ama kendim Mahvoldum Moral sifir bebegime yakin duramiyprum sadece emzirdihim zaman bide bazen mememi almiyo sagip veriyorim
GmzSnn Deryanin_annesii çok geçmiş olsn iLk kez duydum bebeğe geçersede korkma bebekken sütün onu korur oda atLatmış oLur ama moraLin için bişi diyemicem uzmanLar böyLr moraLsiz durumLarda bebeği güwendiğin birine emanet edip bi kaç saat gezmeye bişiLer yemeyr gitmeyi tawsiye ediyo benm ebe bebek ağLadığnda strese girersen bırak ağLasın çatLamaz sen git bi eLini yüzünü yıka öyLe geL sakinleş ki bebeğe pozitif yakLaşıp onuda sakinLeştir diyo hep🤗 sende hastaLığndan ötürü gereksiz stres yapma kendini yıpratırsın üsteLik sen iyi oLmazsan oda iyi oLmaz şifa wersin Rabbim