Dildeniz benimde kizim 2.5 yaşında konuşmuyor ayni sizinki gibi bugüne kadar 30 kelime söyledi 5 kere cumle kurdu ama aktif konuşma yok mesela bu ay 3 kelime söyledi konuşmaya çalışıyor bende çok tekrar ediyorum ağzımdan kelime çıkmıyor psikiyatriye gittik sorun görmedi beni de anlıyor kendini konuşmadan ifade ediyor dinliyor göz teması var çizgi film az izliyor izlediği de hayvanlar ve müzikler beraber izliyoruz söylüyoruz 2 yaşında başladı hemen hemen her gün dışardayız sadece bizden baska surekli gördüğü birileri yok babasi ve ben erken konusmusuz bu yaşta baya baya konusuyormusuz kızım ne zaman nasıl başlayacak bilmiyorum cocuk gelişim uzmaninada test yaptircaz bence gitmek için beklemeyin biz 15 ayliktan beri bekledik 1.5 yaşında baslar dedik 2ye doğru başlar dedik 2.5 başlar dedik başlamadı aslında 2 yaşında doktora gidecektik ama araya pandemi girdi her çocuğun zamani farklı illaki konusacaklar ama belki bi tavsiye bi destek alırız belki sizin 2.5 ta konuşmaya başlar ama olurda baslamazsa bizim gibi olmayın ben gitmek için geç mi kaldık diye düşünüyorum ve artık cok üzülüyorum kızımda kendinden küçük konuşan bebekleri görünce üzülüyor