Sibellllllll valla canım kilo alımı bünyeden bünyeye değişiyor.
Sabah burda bir postta gördüm Aptamil kullanan bir bebek 1 buçuk kilo almış ayda bizde İlk doğduğunda Aptamil kullanıyorduk bize çok yaramadı mesela kabız filan yaptı o kadar kilo da almadı bu kilo meselesi genlerle alakalı bence