Kızımla 2 gündür bezi bırakmak için kampa girdik şimdilik normal durumlar ama öğlen uykusunda yatağına kaçırdı doğal olarak öğlen uykusunda bez takıyor musunuz yada nasıl bir yol izliyorsunuz ben takarsam süreç uzar diye takmadım gece bezledim dün sadece sabah kalkar kalkmaz çişini kakasını söyledi zaten ama öğlende takmalı mıyım tecrübeli anneler