tuba28 merhaba estağfirullah tabiki de sorabilirsiniz sizi anlıyorum bende aynı şekilde sorup araştırırdım şöyle söyleyeyim bizde hem pda hemde asd vardı sizin asd bizimkinden büyükmüş ameliyat sonrası iki gün yoğun bakımda kaldı bebeğim çıktığında şoka girmişti değişik hareketler yapıyordu tamamen iyileşme süreci bir hafta kadar sürdü ameliyattan sonra ciddi anlamda iştahı açılmıştı ve solukları çok duzenliydi evet normal bir çocuktan hiçbir farki olamayacak koşacak oynayacak diğer çocuklar gibi ama bizde ameliyata bağlı olarak kalp kapağında hafif kaçak olduğunu söyledi doktor ama kalbi etkilemiyormuş gönül isterdi ki o da olmasın ama buna da bin şükür sizde endişe etmeyin şükür ki derdimize derman var burada en önemli şey doktorunuza güvenmek size de geçmiş olsun merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsin sorun yok