Niloss cnm postu okurken sen dikkatimi çektin benim bebeğinde doktoru Ahmet hoca istanbulda gidebilecegin en iyi ekiptesin hiç hiç merak etme Ahmet hoca ve ekibi gerçekten mükemmel benim oğlumu da vsd anjiyo ile kapattı önce Allah sonra onun sayesinde kurutldu yavrum şuanda halka takipliyiz Ahmet hocada, mitral stenoz var benim oglumda hala, onun için şimdilik sadece takip ediliyor, daralmada ilerleme olmazsa ameliyat olmayacak olursa oda büyüdüğü zaman açık ameliyat olacak ama sanmam dedi Ahmet hoca, onada güvenim sonsuz bakalım.. sende anjiodan korkma ben psikolojimi allak bullak ettim o dönem üfle yere düşer seklindeydim anjio olacak yavrum diye ama valla iyi ki olmuş onun o kalbinin o atışı düzeldi nefes alış verişi düzeldi bu dünyalara bedel 🥰🙏🤲 bı nebzede olsa için rahatlasın diye yazmak istedim lütfen çok üzme kendini gerçekten mükemmel bir ekiptir Ahmet hocanın ekibi emin ellerde siniz💯