Sevgili anneler size danışmak istiyorum. Benim bebiş 5.5 aylik doğduğundan beri o kadar usluydu ki ağladığını bilmem hic ne gaz ne baska bisey evde küçük bebek yok gibiydi uyku düzeni de doğduğundan beri var hatta kucak sevmezdi bile ama simdi aman yarabbi o kadar mi degisir bir bebek😀 bütün gün mızmız ağlamak degilde hep bi huysuz bağırıp duruyor sinirli sürekli kucakta istiyor taşımaktan bacağim bile ağirmaya basladi gündüz uykumuzda bitti nerdeyse bu geçici bir durumu bu kadar değişmesi normal mi tavsiyeleriniz var mi yardmcı olur musunuz daha ne diyeceğim bilmiyorum dün bi pilav yapayim dedim kıyamet koptu 1 kase pirince yarım kase su koymuşum o denli bırakamıyorum ne yapacağımı şaşırdım