Kızım 8 aylık idrar yoku enfeksiyonu olmuş doktor iğne verdi bes günlük 😟 bu enfeksiyon neden oluşuyor bi daha olmaması icin ne yapmam lazım aslında çok dikkat ediyorum bezini aşırı islak bırakmıyorum. Bir de evde yapabileceğim seyler var mi kızım için daha önce geçirenler varsa yardımcı olursa sevinirim 🍀