Bak şimdi canım benim de kızım 24 günlük 5 ağustos doğumlu ilk 10 gün bende damla bile zor geliyordu mama takviyesi yaptım ama az az vereyim de beni emsin dedim güya çocuk ufak çaplı sarılık atlattı doktor mama miktarı artır annem artır eşim artır dedi kendimi paraladım hayır ben anneyim beni daha çok emecek mama takviye edecem diye kendimi yetersiz suçlu hissettim her mama verdiğimde ağladım az az verdim mama sonuç ne mi oldu çocuğum kilo almamış 🤦♀️ bunun vicdab azabı hiçbişey de yok inan kuzum emmek için çok istekli ama Bi yere kadar geliyor süt gittim sağma makinası aldım ne kadar anne sütü aldığından emin olmak için şimdi bile sağmayla en en en fazla 60 cc çıkıyor ayrıca doktorum dedi ki çocupu emmesi için ne kadar yormuşsun 45 dk memede tutulurmu yazık 12 dk Bi meme 12 dk Bi meme 60 cc mama ver ve beslenmeyi bitir sonra seni isterse arada ver meme ama yorma dedi vücut yapmıyorsa olmuyor lütfen kendini üzme benim yaptığım hatayı yapma mama zehir değilmiş çok geç anladım ama memeden de asla vazgeçme