Volmine bence gündüz uykusunu yarim yarim uyumaya alıştığı için gece de adapte olamayıp uyanıyor olabilir yani gündüz uykusu gibi düşünebilir. Ben 1 yaşına geldiğinde gündüz uykusunu bire indirmiştim ve düzene girdi bir deneyin size uygun gelirse. Yani yedide uyanıyorsa 12-13.00 gibi uyutun eğer içiyorsa devam sütünü verin ya da emziriyorsaniz emzirip uyutun o buna alıştıkça uyku süresi uzayacak. Basta oğlum da 1 buçuk saat civarı uyuyordu sonradan bu 3 saate çıktı. Bugün 4 saat uyudu mesela. Gündüz uykusunu tam alırsa gece sorun yaşamaz bence. Uyansın diyelim birde uyuyup iki buçuk gibi uyandı,akşam sekiz dokuz gibi uyutun ya da uyku sinyalini kacta alırsanız ama çokta erken olmasın yine 2 uyku yapmasın. Bir de böyle deneyin bakalım belki ise yarar. Çok karışık yazmışım umarım anlatabilmisimdir 😂❤