Arkadaşlar menenjit aşısını yaptırıp son dozu yaptrmayan var mı? 3doz bexsero ve 1doz pekiştirme nimerix olması gerekiyordu 2doz bexseroyu olduk ama son dozu olmadık pekiştirmeyle beraber.. çok yıprandı aşıdan sora doktor yapmayabilirz dedi ama kafam karışık