eymeninannesibusra 2yasnda ki oğlumun testi pozitif çıktı benimki negatif bu durumda olan yada gecirenler lütfen neler yaptığınızı yazarmisiniz 😭😞
Mires eymeninannesibusra çok geçmiş olsun canım öncelikle lütfen üzülme bebekler ve çocuklar rahatlıkla atlatıyorlar birkaç güne birşeyi kalmaz inşallah🙏peki nerden kapmış olabilir sence bende yok diyorsun kalabalık bir ortama girmiş miydiniz?
Mom0870 eymeninannesibusra Bol C vitamini verin ❤️ İnşallah hemen iyileşir. Kendinizi de koruyun bağışıklık güçlendirici şeyler kefir vs tüketin
eymeninannesibusra Mires inşallah dediğiniz gibi olur 2gun 2ay gibi geçti kuzenim bende kalmıştı hafta sonu onun da testi pozitif çıktı kuzenim geçici surelik Ankara’dan annemlere gelmişti babamda fln da var
DeryaDerin Bağışıklığını güçlendirecek bi beslenme programı hazırlayın vücut direnci yükselsin çok geçmiş olsun üzülmeyin hayırlısıyla hemen atlatır inşallah rabbim onları korur ❤️
eymeninannesibusra DeryaDerin düzenlemeye çalışıyorum aynen eşim Ankara’da calisiyo bide evde bı ben bı oğlum olabildiğince dikkat ediyorum
eymeninannesibusra Mom0870 doktordan takviye vitamin istedim Polivit yazmış onu veriyorum evde de kendim destekleyip sürekli biseylr yedirmeye çalışıyorum Allah razı olsun
Mucizem_06 eymeninannesibusra geçmiş olsun.canim.sarimsak.kirmizi.biber yedrin neyi var bebgnzn en belirgin atesmi oksurukmu
eymeninannesibusra Mucizem_06 oğlumda aslında belirti yok gibiydi arada hapsuruyodu oksuruyodu o kadar ama babamın testi pozitif çıkınca testten bigun once temas ettiğimiz için yaptırdık test ve pozitif cikti
Sasah1441 eymeninannesibusra çok çok geçmiş olsun 🙏🏻😔😔 nerden nasıl bulaştı bilginiz var mı birde belirti neydi
eymeninannesibusra Sasah1441 kuzenjm ve babam pozitif onlarla temasimiz vardı bnde çıkmadı oğlumda çıktı