Karpuzreceli eğer zorlanarak emiyor, diline çok baskı yapıyorsa ondan tahriş olmuştur. Bende bazen farketmeden dilimi damağıma çok bastırdığımda dilim böyle oluyır. Bebeklerinde emerken dilin göğüs altında olması gerek eğer sadece göğüs ucunu kavrıyorsa veya göğsün olması gerekenden fazlası ağzına giriyorsa fazla temas ve zorlama sonucu oluşmuş olabilir :)