Brnn Merhaba benim oğlum 7 aylık oldu ama hala oturamıyor internette çok farklı yazılar var ilk bebeğim ve tecrubem yok elbette ki her bebeğin farklı oldgunu biliyorum ama sizin deneyimlerinizi merak ediyorum ve hala kendini çok dik tutamıyor