Bilgekursad Arkadarlar 10 aylık bir oglum var ev dışinda bir yere oturmaya gittigimde anneme bile gitmis olsan aşırı huysuzlanıyor ic çekercesine agliyor ne yapmaliyim bilen varmı ne olur fikir verin gercekten cok bunladım cok çaresizim
Haribo42 Bilgekursad etrafindaki insanalr onunla oynasin sevsinler hoplatsinlar aiplatsinlar 😂 benim ogljmu herkes deli gibi sevdigi icin cocuk artik evde durmuyo evde kendini deli delk yapiyo bende bundan bunaldim
bir_pasa_annesi Bilgekursad benimki de 5 aylık cnm bizde öyleyiz bir yere gidelim hemen aglar eve gelir susar eve biri gelsin aglamayla baslar onlar gidince susar
Bilgekursad 2prematureannesi olabilir fakat eve biri geldigindede aynisini yapiyor daha ben hazirlik asamasina basladigim zaman yaka olmaya basliyor 😔
2prematureannesi Bilgekursad o zaman sizdrn başkasını evde istemiyor daha yaşına gelmemiş acaba neden yapıyor bende pek anlamadım şimdi inşallah yardımcı olan biri çıkar
Bilgekursad Valla ne yalan soleyim herkez etrafinda pervane herkez sevelim diye ugrasiyor ama bana yapışiyor gitmiyorki acaba bir pedeloga gidip destek almalımiyim ki ayni dövmüşler gibi agliyor çunku kolik bir bebekte degildi hayret eder oldum artik
bir_pasa_annesi Bilgekursad ne bilim valla cnm ya artık gelen misafire mahcup oluyorum sanki gelme demenin kibarını yapmıs gibi Oluyoz bir yerde gidince tat vermiyor