Edaidil Biz şu an biogaia ve nurseharvey kullanıyoruz, günlük çok gaz olduğunda duş aldırıp ardından elma yagi ile masaj ve karnina ve ayaklarına ve bez bölgesine sıcak havlu ile uygulamaya yapıyorum. Ayrıca birikmesin diye her beslenme sonrası mutlaka gaz çıkarıp ardından bez değişimlerinde elimde isittigim bebe yagi ile karnını ovaliyorum, bir de kolik bebek güvenli tutuş yontemi var ,onunla evde geziyor sakinlesiyoruz.Ilginctir ki bazı zamanlarda ayagimda sallayınca da gazi çıkıyor ve inanılmaz rahatlıyor sanıyorum kucagimda ısınıp harejet ettiği için bağırsakları hareketleniyor.Ayrica gaz için özel mama kullanıyorum.Tabii bunların hoc biri kesin çözüm değil zamanını beklemek lazım sakinlemesine yarayan şeyler,siz sakin olun ve bebeğimiz ile mutlaka göz kontağı kurup konuşun inanılmaz rahatlıyor